lørdag 27. oktober 2012

Kylling tandori på en søndag.



Lørdag kveld og skal til å tilberede søndagsmiddagen da jeg plutselig kommer på at jeg har en blogg om mat.
(1,5 år siden sist. Og ja kona har minnet meg på den innimellom)

Men kylling tandori er en veldig enkel rett egentlig  :)
Tar forberedelsen i kveld her så er jeg nøtt til å blogge i morra :)


Innhold: 1 kg kyllingfile oppskåret i passe biter.
               9 dl rømme, skal egentlig være yogert men jeg syns det blir bedre med rømme.
               1 papprika kuttet i smått.
               1 chilli kuttet i smått, jeg har tatt ut frøene for å ikke ødelegge nattesøvnen for kona og                                                            
                minstemann.
               1 og 1/1 ts tandori krydder.



Bland alt godt i en bolle og sett det i kjøleskapet til dagen etterpå :)
                         

               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar